23 lipca 2015

Po godzinach #6 Classmate Book TAG

Witam was serdecznie w Classmate Book TAGu — pierwszym z serii wakacyjnych TAGów. Został stworzony przez Marthę Oakiss z bloga http://secret-books.blogspot.com/ już jakiś czas temu. Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba ta forma, czyli losowanie i dopasowywanie. Na pewno zrobię więcej takich. :)

O co chodzi? Jak to ujęła Martha, tworzymy własną literacką klasę. Najpierw wybieramy sobie 5 książek. Bierzemy jedną z nich, otwieramy na dowolnej stronie i pierwsze imię, które zobaczymy dopasowujemy do pierwszej osoby w naszej klasie — jak zobaczycie poniżej, będzie to klasowy kujon. Z tej samej książki bierzemy jeszcze jedno imię, potem zmieniamy książkę i tak dalej. Proste, prawda? Już nie mogę się doczekać. :) Zaczynajmy!

„Zagrożeni” — C. J. Daugherty
1. Kujon
No cóż... Allie, czyli główna bohaterka. Dużo bardziej pasowałaby Rachel, która przecież dawała jej korepetycje. No ale dobra, dotąd Allie niezbyt skupiała się na szkole i może jej to przeszło. Na naukę nigdy nie jest za późno!

2. Mięśniak
Nathaniel! Tsaaa... Już go widzę. Główny antagonista na pewno będzie imponował mięśniami.... Tylko niech najpierw zdejmie te prostokątne okulary. :p

„Felix, Net i Nika oraz Sekret Czerwonej Hańczy” — Rafał Kosik
3. Przewodniczący klasy
Wiedziałam... Justyna (moja imienniczka!), czyli dziewczyna, którą spotkał Net na jakimś przyjęciu. Trochę dziwna. No nie wiem, czy chciałabym mieć w klasie drugą Justynę — dokładnie taką sytuację mam w mojej prawdziwej klasie i jest to trochę kłopotliwe, bo jak ktoś ją woła, to odwracam się ja, a jak mnie wołają, zawsze myślę, że to do tej drugiej. Z drugiej strony fajnie, że przewodniczącą byłaby jakaś Justyna. Solidarność imienna. ;)

4. Głupia blondynka
Oskar, kolega z klasy superpaczki. Nikt ważny tak naprawdę, ale śmieszne by było, jakby zmienił płeć. ;D

„Mroczne umysły” — Alexandra Bracken
5. Szara myszka
Jak dla mnie Pulpet nie sprawdziłby się w roli szarej myszki. Za bardzo lubi narzekać i raczej odbieram go jako bohatera, który nie dałby sobie w kaszę dmuchać. Ale tak czy siak fajnie byłoby mieć w klasie Pulpeta, naprawdę go polubiłam.

6. Gaduła
No, Liam nawet mógłby być gadułą. Nieważne, kimkolwiek by był, i tak nadal bym go kochała. :>

„Harry Potter i Czara Ognia” — J. K. Rowling
7. Klasowy błazen
Tego się naprawdę boję, oby to nie był nikt, kogo lubię.
HAGRID?! Nie, to by było dziwne... Nie chciałabym, żeby to właśnie on błaznował, a inni się z niego śmiali. Ale trzeba przyznać, że niektóre sytuacje z jego udziałem bywają zabawne. ;)

8. Plotkara
— Widziałeś tę Krukonkę? Wczoraj kupiła sobie nową szatę i tiarę do pary! Tyle że zupełnie nie pasują do jej karnacji... A tamta pierwszoroczna wczoraj zapytała Deana, czy pomoże mu w pracy domowej z transmutacji... Myślisz, że wyjdzie z tego coś więcej?
Oj, nieładnie tak plotkować, Harry!

„Zatrute ciasteczko” — Alan Bradley
9. Emo
Tak, Flawia na pewno będzie doskonałym przykładem emo. Z tymi jej czarnymi warkoczykami i różowym rowerem. Na pewno nie zaśpiewa już więcej „Bibbidi, bobbidi buu”.

10. Śpioch
Inspektor Hewitt — chyba rzeczywiście trochę przysypiał w pracy, skoro jedenastoletnia dziewczynka tyle razy wyprzedziła go w efektywnym przeprowadzeniu śledztwa. :D No dobrze, wiem, że ciężko pracuje, dajmy teraz biedakowi odpocząć.

Jestem naprawdę zadowolona z mojej klasy, tyle wspaniałych postaci! Co prawda liczyłam, że w punkcie siódmym lub ósmym wypadnie Snape, ale nie udało się. Trzeba tylko wykombinować, co zrobić, żeby Nathaniel musiał powtarzać rok. To była naprawdę fajna zabawa. :)

Nie może się obyć bez nominacji. Odpowiednie osoby powiadomię, jak już wrócę, a na razie zapraszam do wykonania TAGu wszystkich chętnych. Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. O kurde, ale świetny Tag! :D Lubię takie, w których ważną rolę odgrywa los!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię go na pewno, bo jest genialny, ale po powrocie do domu, gdzie mam biblioteczkę :D
    Hahha, Harry plotkarz.... No cóż, oni czasem potrafili poplotkować z Ronem i Hermioną :D
    A co do zmiany płci - jestem ciekawa czy mi też wylosuje się ktoś, kto musiałby ją zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten TAG :))
    Ja uwielbiam Pulpeta oraz Liama. Niedługo muszę się zabrać za trzeci tom Mrocznych umysłów, mimo iż podobna ta część wypadła najsłabiej. Ale serie na pewno dokończę :D

    OdpowiedzUsuń

Będę bardzo wdzięczna, jeśli podzielisz się swoją opinią na temat posta. :)