12 sierpnia 2015

Po godzinach #8 Marry Kiss Cliff TAG

Zapraszam na kolejny TAG. :)

Zasady są proste. Wybieramy dziesięciu literackich bohaterów płci męskiej, zapisujemy ich imiona na karteczkach i w pierwszej rundzie losujemy trzy imiona. Następnie wybieramy, którego z nich poślubimy, którego pocałujemy, a który zostanie zepchnięty z klifu. Warto więc wybrać zarówno postacie przez nas lubiane i takie, po których nie będziemy płakać. ;) Ja zrobiłam 6 rund.

Runda 1:
Maxon, Liam („Mroczne umysły”) i Leo („Olimpijscy herosi”). Tu akurat nie mam wielkiego dylematu. Przepraszam fanki Maxona, ale spada ze skały, bo nie zdobył mojej wielkiej sympatii, Liam będzie moim mężem, a Leona pocałuję.

Runda 2:
No, tu już zaczynają się schody... Mam Peetę, Jace'a i Parka. Jace'a tylko pocałuję, bo w „Mieście popiołów” zaczął mi trochę działać na nerwy, ale dalej? Lubię i Peetę, i Parka. Ale z Peetą zżyłam się o wiele bardziej, zawsze wydawał mi się uroczy, więc za niego wyjdę za mąż. Żegnaj, Parku. ;(

Runda 3:
Uff, na szczęście znowu dość łatwy wybór. Noel Kahn z „Pretty Little Liars” zawsze był jedną z moich ulubionych postaci, i żal mi było gdy... a zresztą, co będę spojlerować. Zostanę panią Kahn i pocałuję Gale'a, a zepchnę z klifu Tomasa z „Testów”. Wiecie z moich recenzji, że niezbyt go polubiłam.

Runda 4:
Carter („Wybrani”), James („CHERUB”) i Tobias („Niezgodna”). Wygląda na to, że upiekło mi się w tym TAGu i nie muszę podejmować zbyt nieprzyjemnych decyzji. Złożę przysięgę małżeńską z Carterem, którego, chociaż z przerwami, lubię od początku serii. Jamesa pocałuję, ale długo i namiętnie. :D Tobias będzie musiał wąchać kwiatki od środka, ponieważ jest mi raczej obojętny.

Runda 5:
Pa pa, Edwardzie, chyba nie liczyłeś na wiele? Percy Jackson może ustawić się w kolejce do całowania, a Sylvain to kolejny chłopak z „Wybranych”, którego poślubię. Przecież, może oprócz pierwszego tomu, był taki słodki!

Runda 6:
Cole i Clancy z „Mrocznych umysłów” i Thomas z „Więźnia labiryntu”. No, niestety musimy pożegnać się z Clancym, nie przepadam za spojler złymi /spojler bohaterami. Cole'a polubiłam, chyba nie mogło być inaczej, skoro to brat Liama, ale nie zdążyłam go za bardzo poznać, więc zadowolę się całusem. Thomas niech już zakłada garnitur. ;)

Jak wam się podoba ten TAG? Dla mnie jest lekki i przyjemny, idealny na lato. Zapraszam wszystkich do zrobienia go u siebie. :)

Nominuję:
Aoi Akuma

3 komentarze:

  1. Super jest ten Tag!
    Sama na pewno go zrobię, chociaż na razie mam odnośnie różnych tagów zaległości :)
    Haha ... Maxon zrzucony z klifu. Sama też bym tak chyba postąpiła xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny tag! :D Czekam aż ktoś mnie do niego nominuje. :p Mam już kilku bohaterów, których wytypowałam do pocałowania i poślubienia! <3

    OdpowiedzUsuń

Będę bardzo wdzięczna, jeśli podzielisz się swoją opinią na temat posta. :)