Kolejna kropla w morzu blogosfery

Cześć! Mam na imię Justyna i lubię czytać książki, a choć nie znaczy to jeszcze, że mogę być wielką recenzentką, warto spróbować. Kiedyś już miałam podobnego bloga, jednak nie ukazała się na nim ani jedna recenzja, bo... nie chciało mi się ich pisać. Cóż. Mam nadzieję, że tym razem pójdzie mi trochę lepiej. Aczkolwiek nie spodziewajcie się po kilku postów na tydzień, gdyż jestem dość zabieganą osobą, a jak już mam wolny czas, to po prostu czytam albo uprawiam tak zwane „nicnierobienie”. ;)
Co mogę dodać? Mam nadzieję, że moje recenzje przypadną Wam do gustu, a ja sama podszkolę się w pisaniu. 

Na dobry początek wstawię jakże podnoszącą na duchu piosenkę mojego ulubionego zespołu. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę bardzo wdzięczna, jeśli podzielisz się swoją opinią na temat posta. :)

Copyright © 2014 ⭐Strona pierwsza , Blogger