Po godzinach #12 50 książek, które chcę przeczytać w 2019 roku


W zeszłym roku wymyśliłam sobie wyzwanie, które zmobilizowałoby mnie do przeczytania książek, które już jakiś czas miałam w planach przeczytać. Wyszło całkiem nieźle, bo faktycznie udało mi się w końcu sięgnąć po książki, na które jakoś nigdy nie było czasu, więc chętnie będę je kontynuować w tym roku. Parę tytułów wzięłam z tych, które zostały mi z ostatniego razu, większość jednak jest nowa. Jedna książka jest szczególna — Paragraf 22 chcę przeczytać po raz drugi, bo za pierwszym razem zrobił na mnie ogromne wrażenie.

Koniecznie napiszcie, czy przeczytaliście któreś z tych książek i co o nich sądzicie; a może dzielimy niektóre plany czytelnicze? Czy wolicie robić inny typ wyzwań?

6 komentarzy:

  1. Niektóre z tych książek chcę przeczytać sama :) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, mam nadzieję, że "Z mgły zrodzonego" pokochasz tak samo jak ja <3 Genialna książka, czytaj czym prędzej!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dżentelmen w Moskwie" jest genialny! "Podniebny" ma fajny klimat i przepiękną okładkę. powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się spodobają, dziękuję. :)

      Usuń
  4. Też się czasem tak mobilizuję do czytania :) Z wymienionych książek polecam Ci Ostre przedmioty :) na prawdę dobre :D

    OdpowiedzUsuń

Będę bardzo wdzięczna, jeśli podzielisz się swoją opinią na temat posta. :)

Copyright © 2014 ⭐Strona pierwsza , Blogger